WYŚLIJ PACZKĘ
Spakuj produkty. Zadbaj o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki, aby produkty nie uległy zniszczeniu.Dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu i wyślij paczkę w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki pod adres:."ADAMAR" S.C.ul. Południowa 4838-422 Krościenko WyżneKoszty odesłania towaru ponosi kupujący
POCZEKAJ NA ZWROT ŚRODKÓW
Poczekaj na zwrot środków na konto, które podałeś w formularzu odstąpienia od umowy.
DOKONAJ ZWROTU ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW
Aby wymienić zakupiony towar, dokonaj zwrotu jak w przypadku ODSTĄPIENIA OD UMOWY-ZWROTU
ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE
Złóż nowe zamówienie na boboexpert.pl, opłać je i czekaj na swoją przesyłkę. W wiadomości do sprzedającego napisz "wymiana towaru i opisz jaki przedmiot został wymieniony"
POWIADOM NAS
Wyślij e-mail na adres reklamacje@boboexpert.plZatytułuj wiadomość REKLAMACJA oraz podaj nr zamówienia.Określ którego produktu dotyczy reklamacja oraz podaj powód reklamacji. Dołącz zdjęcia reklamowanego towaru.
POCZEKAJ NA ROZPATRZENIE REKLAMACJI
Postaramy się rozpatrzyć Twoją reklamację jak najszybciej i skontaktujemy się w celu ustalenia satysfakcjonującego rozwiązania.